Tips voor lokale advertenties van Google voor het winkelseizoen van school

Nu COVID-vaccins beschikbaar zijn voor iedereen van 12 jaar en ouder, is de kans groter dat kinderen dit najaar weer naar school gaan, wat betekent dat veel retailers zich voorbereiden op back-to-school shopping. Google heeft een lijst met oplossingen voor lokale advertenties gepubliceerd om een ​​aantal opties uit te lichten die retailers kunnen helpen optimaliseren voor zowel in-store als online back-to-school shoppers.

Haal uw lokale inventaris online op. Bedrijven die nog geen feed met informatie over de winkelvoorraad hebben, kunnen Pointy van Google gebruiken, een hardwareapparaat dat wordt aangesloten op een barcodescanner op een verkooppunt om de titel, afbeelding en beschrijving op te halen en deze toe te voegen aan Surfaces op Google. Voor in aanmerking komende retailers in de VS, Canada, het VK en Ierland is Pointy tot 30 september gratis.

Advertenties met informatie over de winkelvoorraad. Winkeliers kunnen hun fysieke winkel online brengen met advertenties met informatie over de winkelvoorraad. Met advertenties met informatie over de winkelvoorraad kunnen winkels ook aangeven of producten direct kunnen worden opgehaald of later kunnen worden opgehaald.

Lokale promoties, die als bèta beschikbaar zijn voor verkopers die deelnemen aan advertenties met informatie over de winkelvoorraad en promoties in Australië, Frankrijk, Duitsland, het VK, Canada en de VS, kunnen ook worden gebruikt om winkelspecifieke aanbiedingen weer te geven.

Promoot uw locaties. Volgens Ipsos-gegevens in opdracht van Google is 60% van de back-to-school shoppers van plan om dit jaar ten minste een deel van hun boodschappen bij een klein bedrijf te doen. Lokale campagnes, die specifiek voor winkelbezoeken en lokale acties (oproepen en klikken naar routebeschrijvingen) meten en optimaliseren, kunnen bedrijven helpen hiervan te profiteren door hen in staat te stellen hun locaties te promoten op Google Maps, Zoeken, YouTube, Gmail en het Google Display Netwerk.

Optimaliseer voor online en in de winkel. Adverteerders kunnen winkelbezoeken opnemen in ‘Slim bieden’ om hen te helpen de verkoop in de winkel en online te vergroten.